Thursday, March 18, 2010

Mars 2010





























Nå er det på tide med litt nytt her inne også, tiden flyr og jeg henger ikke helt med.
Mye har skjedd siden sist jeg skrev noe. Vinterferien er over, jentene har dratt til Oslo igjen. Sara måtte en tur innom sykehuset da hun var uheldig i slalombakken en dag. Ståle har kommet hjem fra Usa etter en mnd der , jeg har vært ei natt hos Anna i Trondheim, NM i snow-x er over og det er EM også.Og det beste av alt, Vera og Mathias skal gifte seg 21 august. Da skal vi til Dusseldorf og feire de to i flere dager, det gleder jeg meg virkelig til.Vi har fått veldig mye snø de siste to ukene, kalles gammeldags vinter dette.
I dag er det hjemmedag med huslige syssler, blir bra det med nybakt brød til disse matvrakene i huset.

No comments: